de laatste loodjes en toevoegingen van personen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wanda Tassel van Maurik - WaarBenJij.nu de laatste loodjes en toevoegingen van personen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wanda Tassel van Maurik - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes en toevoegingen van personen

Door: Wanda

Blijf op de hoogte en volg Wanda

11 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Ben nog nooit zo ontspannen op reis gegaan maar de temperatuur in huis maakt je ook sloom, mijn hoofd nog maar net vrij van werk en toestanden wandel ik als een robot door het huis en vink de lijstjes af...wat een bagage weer ondank alle kleine slimme dingen, maar als de pakjes voor de kids er uit zijn is er weer heel wat ruimte over . Ga het ook niet compleet uitpakken voordat we het weten zijn weer op weg. Zelfs regenkleding en zonnen brand hoge factor mee kan van alles verwachten.

Het reisverslag staat onder de noemer reisdetails en kan niet beloven waar en wanneer ik in een hotel kan inloggen maar laat eerst China en de massa op mij inwerken.In het huis hebben we ook een opdracht mee om een foto te maken van een 2 jarig meisje waar ouders in USA op wachten. Zo even Nederland loslaten en nu gaan we met een heel ander doel.Hoop dat iedereen het een beetje kan volgen.

Hello Eva & Marie Jacqueline We are leaving tomorrow around 17.30 and fly to Shanghai first. You are able to follow our travelschedule onder reisdetails and sorry is in dutch .Just take a look for the Chinese City's or province and app us sometimes ...it is nice to hear something . Talk to you later when we have time to fill this blog and hopefully it is possible to use it in China.Dont know yet how to put pictures on this aand later after trip more time for this.xxxxxxfriendly regards Hans,Wanda & Yun Aimee

• 12 Juli 2016 - 09:20

Marie Jacqueline VERET:

Have a nice trip, hope that Yun will love her native country.

Talk to you again,

Hello how are you. How is internet in China. Hope you have a nice time
    Eva a Mats

• 20 Juli 2016 - 10:42

Eva In Sweden:

Hello Nederlands, Have anybody Heard anything from Wanda and the family travel /Eva in Sweden

• 20 Juli 2016 - 12:37

Josephine In The Netherlands:

No, haven't heard anything yet. Maybe they can't find any working internet connection?
    Josephine

• 20 Juli 2016 - 12:39

Eva In Sweden:

Yes, maybe,, we also only could use a few websites in China in january.